viernes, 13 de junio de 2014


TERCER SEMINARI 13 de MAIG

Aquest va ser el nostre últim seminari, ja havia passat gairebé el semestre i a mi m’havia passat com si res... Com ja he dit abans, jo arribo tard i justament la meva companya que fa amb mi el documental també, així que quan vam arribar estaven les meves companyes reunides per grups parlant de les seves coses.

La mestra ens va cedir un paper explicant-nos que era el que s’havia de fer, havíem d’omplir-lo amb informació del nostre documental. A més vam parlar amb ella explicant-li més o menys que és el que volíem fer i el que li semblava. La veritat es que quan parles amb la teva companya es tenen les idees molt clares, però a mesura que anàvem llegint el paper que teníem sobre la taula ens vam adonar que encara estàvem una mica verdes. Hi havia cosetes que se’ns havien passat i no podia ser... Per exemple ens havia faltat comentar en quant de temps volíem repartir les sessions, i quant de temps pensàvem que podien durar d’una manera estimada.

Un cop llegíem la fulla ens anàvem posant una mica més nervioses, alí va ser quant ens vam començar a posar les piles de debò i centrar-nos. Vam començar a parlar de dates i de temps, organització i planificació.

Després la mestra ens va resoldre algun dubte i ens va donar ànims per a que ho féssim bé, però que ho comencéssim ja, i tenia tota la raó.

Menys mal que la meva companya i jo ens entenem, i funcionem sempre “bajo presión” així que després d’aquell seminari tot va canviar... ;-) No era per falta de ganes, ja que de tota l’assignatura era el que més ganes teníem de fer, era per falta de temps, com sempre.

Competències treballades:

No deixar les coses per el últim moment per què se’t solapen els dies, i ja no hi ha tornada.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario